Byron bay 2 - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Danney Molenkamp - WaarBenJij.nu Byron bay 2 - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Danney Molenkamp - WaarBenJij.nu

Byron bay 2

Door: Danney

Blijf op de hoogte en volg Danney

31 Mei 2015 | Australië, Byron Bay

Dag 3 van de 4 in Byron Bay is aangebroken en wat is het geweldig hier. Gister zijn we uit geweest met 2 aussies die uit de goldcoast komen en hier in het hostel waren voor het weekend. Hiernaast hebben we nog een andere aussie ontmoet van 38 die niks anders doet dan werken en rondreizen door het hele land. Zeer jaloersmakend. De andere 2 aussies zijn 2 jongens genaamd Jimmy en Rick. Hele aardige gasten waar we het goed mee kunnen hebben. Ik heb nog een tijd met Rick zitten praten over hoe zijn leven eruit ziet in Australie. Hij is eigen baas en installeerd car audio systemen. Ik vroeg hem hoeveel uur hij werkt op een dag, hij verteld me 2-4 uur en dan ook als het hem uitkomt haha. Toch harkt hij hiermee 1000-3000 dollar per week binnen. What a life zei ik tegen hem... Morgen vertrekken we richting Nimbin (google it) waar we alleen even doorheen zullen rijden. Hierna zullen we richting surfers paradise gaan. Rick woont hier ook en heeft ons al een slaapplek aangeboden. Wordt vervolgd...

  • 04 Juni 2015 - 10:36

    Mama:

    Zou t echt zo zijn..... 4 uur werken en zoveel verdienen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danney

Deze blog heb ik aangemaakt om mijn avonturen in Australië met jullie te delen!

Actief sinds 01 Mei 2015
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 8283

Voorgaande reizen:

12 Mei 2015 - 12 Mei 2016

Going Down Under

Landen bezocht: