Hervey Bay - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Danney Molenkamp - WaarBenJij.nu Hervey Bay - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Danney Molenkamp - WaarBenJij.nu

Hervey Bay

Door: Danney

Blijf op de hoogte en volg Danney

14 Juni 2015 | Australië, Hervey Bay

Gisteravond aangekomen in Hervey bay en besloten de auto aan het strand te zetten en hier te overnachten. Na wat hamburgers gemaakt te hebben op een openbare bbq besloten we om naar bed te gaan. Eenmaal half in slaap kwam er een auto op ons afgereden en stapte er een man uit. Hij verzocht ons vriendelijk om hier niet te camperen en weg te gaan. Shit! We hebben de auto midden in een woonwijk gezet en zijn daar verder gaan slapen. Best raar om 's ochtends je tanden te poetsen naast een auto midden in een woonwijk haha. Gelukkig schijnt het zonnetje vandaag weer volop en genieten we van onze dag. Morgen kunnen we inchecken bij een hostel hier en krijgen we een briefing over fraser island. Iedereen hier heeft het daarover dus ik wil het nu toch wel snel mee gaan maken. Greetzz