chilagoe - Reisverslag uit Cairns, Australië van Danney Molenkamp - WaarBenJij.nu chilagoe - Reisverslag uit Cairns, Australië van Danney Molenkamp - WaarBenJij.nu

chilagoe

Door: Danney

Blijf op de hoogte en volg Danney

12 Juli 2015 | Australië, Cairns

Afgelopen donderdag gesnorkeld in de great barrier reef, helemaal top gehad. Zelfs gezwommen naast een zeeschildpad! Een uitgebreid verslag zal ik plaatsen over een maand aangezien ik nu werk op een farm waarvan zelfs google maps niet weet waar het is. Blackdown heet de farm en het ligt op anderhalf uur rijden landinwaarts vanaf Chillagoe. Het is zeer afgelegen waardoor het internet traag is. Ik blijf hier sowieso een maand en hierna zal ik een uitgebreid verslag plaatsen over het werk en het snorkelen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danney

Deze blog heb ik aangemaakt om mijn avonturen in Australië met jullie te delen!

Actief sinds 01 Mei 2015
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 8291

Voorgaande reizen:

12 Mei 2015 - 12 Mei 2016

Going Down Under

Landen bezocht: