Darwin - Reisverslag uit Darwin, Australië van Danney Molenkamp - WaarBenJij.nu Darwin - Reisverslag uit Darwin, Australië van Danney Molenkamp - WaarBenJij.nu

Darwin

Door: Danney

Blijf op de hoogte en volg Danney

24 Augustus 2015 | Australië, Darwin

Na met veel pijn en moeite een auto te hebben bemachtigd in Alice Springs, zijn we eindelijk weer de weg op gegaan. Onze Ierse medereiziger Chloe heeft ons helaas verlaten omdat ze Uluru wou zien en vervolgens naar Melbourne wou vliegen. Met 3 gekke hollanders zijn we dus richting Darwin gaan rijden. Onze eerste bezienswaardigheid was in Mataranka, een klein dorpje waar je thermal pools hebt. Dit zijn een soort door de natuur gemaakte jacuzzi's, heel lekker na een lange dag rijden. Vervolgens hebben we Katerine national park gezien. Hier hebben we grote rotsformaties gezien met mooie blauw/groenige rivieren ertussen. Hierna zijn we naar Litchfield national park gereden wat denk ik een van de mooiste national parks is in Australie. Hele mooie watervallen en waterholes heb je hier, en ook zijn er thermiethopen te zien van wel 5 meter hoog. Hierna zijn we naar Darwin gereden waar ik momenteel zit. Een echte uitgaansstad waar je savonds een mooie sunset kan zien. Morgen vertrekken we richting kakadu national park en hierna rijden we weer richting alice springs om Uluru en kings canyon te zien. Ik ga weer proberen wat foto's te uploaden! Greetzz Danney

• 25 Augustus 2015 - 08:05

Mama: