Terug naar Alice Springs - Reisverslag uit Tennant Creek, Australië van Danney Molenkamp - WaarBenJij.nu Terug naar Alice Springs - Reisverslag uit Tennant Creek, Australië van Danney Molenkamp - WaarBenJij.nu

Terug naar Alice Springs

Door: Danney

Blijf op de hoogte en volg Danney

29 Augustus 2015 | Australië, Tennant Creek

Na Darwin te hebben verlaten zijn we richting kakadu national park geweest. Dit is het grootste national park van Australie. We hebben hier 2 dagen vertoeft en hebben mooie oude rotstekeningen van aboriginals bekeken en weer geweldige watervallen gezien. We hebben zelfs nog wat actie meegemaakt toen we bovenop een waterval stonden. Een duits meisje ging onderuit en had waarschijnlijk haar rug gebroken. Ze moest worden opgepikt door een traumahelicopter en david en ik hebben geholpen met het dragen van de brancard naar de heli. Zoiets maak je niet elke dag mee! Momenteel staan we in tennant creek en rijden we weer naar beneden richting alice springs. We gaan hier de komende dagen kings canyon bekijken en uluru. Wordt vervolgd.. Danney