Richting Adelaide - Reisverslag uit Port Augusta, Australië van Danney Molenkamp - WaarBenJij.nu Richting Adelaide - Reisverslag uit Port Augusta, Australië van Danney Molenkamp - WaarBenJij.nu

Richting Adelaide

Door: Danney

Blijf op de hoogte en volg Danney

04 September 2015 | Australië, Port Augusta

De afgelopen dagen hebben we kings canyon, kata juta en uluru bekeken. Meer outback dan dat wordt het niet! Je voelt je heel klein als je naast zo'n grote rots staat. Nu zijn we onderweg richting adelaide en we zijn nu in port augusta. Als echte backpackers tappen we momenteel stroom af van een tankstation waar we ook kunnen douchen. Vervolgens rijden we verder naar een rest area naast de snelweg om hier gratis te kunnen overnachten. Dit vat trouwens ook goed samen hoe we leven tijdens deze roadtrip. Als een kind zo blij als we kunnen douchen, internet hebben of als we een supermarkt zien. (Of een tankstation waar je niet 2,10 dollar de liter betaalt haha). Het voelt zelfs raar als je weer een stad inrijd zoals port augusta en veel mensen om je heen ziet. Toch vond ik de outback een geweldige ervaring die ik niet had willen missen! Anyway, volgende op het lijstje is de great ocean road!, nadat we even gestapt hebben in Adelaide natuurlijk. Greetz Danney

• 14 September 2015 - 08:33

Mama:

Ik denk dat je straks elke grasspriet daar wel gezien hebt