Back in Sydney - Reisverslag uit Collaroy, Australië van Danney Molenkamp - WaarBenJij.nu Back in Sydney - Reisverslag uit Collaroy, Australië van Danney Molenkamp - WaarBenJij.nu

Back in Sydney

Door: Danney

Blijf op de hoogte en volg Danney

15 September 2015 | Australië, Collaroy

Sinds vrijdagavond weer terug in het hostel in Sydney waar het allemaal begon! Het plan is om een paar maanden te werken en de bankrekening aan te vullen. En jawel, zaterdag was het al raak. Ik raakte aan de praat met een oudere man die al 4 jaar in het hostel woont (?!). Ik vroeg hem wat voor werk hij deed en hij gaf aan dat hij wordt ingehuurt door een baas om allerlei klusjes te doen. Zonder ook maar iets te zeggen zei hij dat hij zn baas wel even zou bellen of er nog mensen nodig zijn. En hoppa!, ik had een baan. Ik ben maandag begonnen en we hebben een plafond in een kleedkamer van een tennisclub vervangen en geschilderd. Morgen gaan we naar een andere schilderklus. Dit is een kledingwinkel in de stad die volledig gedaan moet worden. Ik dacht dat ik vast zou lopen op deze klussen omdat ik weinig tot geen ervaring hiermee heb, gelukkig de Australiers ook niet;). Ze kloten maar wat aan maar spreek ze vooral niet tegen want ze weten precies wat ze doen haha. Anyway ik vind het een leuke ervaring en verdien er lekker geld mee. Dit weekend heb ik tevens wat om naar uit te kijken: Defqon Australie! Een unieke mogelijkheid die ik niet kan laten liggen. Zaterdag dus weer mooi stampen wat ik zo gemist heb. Daarnaast kijk ik uit naar midden oktober wanneer me vader en Gien deze kant op komen! Een mooie kans om ze te laten zien hoe het reizen in zn werk gaat! Groetjesss Danney

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danney

Deze blog heb ik aangemaakt om mijn avonturen in Australië met jullie te delen!

Actief sinds 01 Mei 2015
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 8290

Voorgaande reizen:

12 Mei 2015 - 12 Mei 2016

Going Down Under

Landen bezocht: