Update - Reisverslag uit Collaroy, Australië van Danney Molenkamp - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Collaroy, Australië van Danney Molenkamp - WaarBenJij.nu

Update

Door: Danney

Blijf op de hoogte en volg Danney

06 Oktober 2015 | Australië, Collaroy

Even een snelle update over hoe het gaat! Ik ben heel druk met werken in Sydney om me bankrekening weer mooi aan te vullen. Het is best zwaar, helemaal nu de zomer hier echt aan het beginnen is. Het voordeel is wel dat je na een drukke en warme dag heerlijk een duik in de zee kan nemen. Afgelopen dagen heb ik ook heerlijk met een aantal mensen 's avonds gebruik gemaakt van de gratis bbq's op het strand om lekker met zn alle wat te eten. Kortom, het leventje bevalt me nog aardig goed. Ik zou zeggen hou me Facebook in de gaten aangezien ik een compilatiefilmpje laat maken van mijn belevenissen op de oostkust, Darwin, Outback en de great ocean road. De video zal ook op Youtube verschijnen dus als het zover is zal ik die link hier ook plaatsen. Greetzzzz Danney

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danney

Deze blog heb ik aangemaakt om mijn avonturen in Australië met jullie te delen!

Actief sinds 01 Mei 2015
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 8292

Voorgaande reizen:

12 Mei 2015 - 12 Mei 2016

Going Down Under

Landen bezocht: