Esperance - Reisverslag uit Esperance, Australië van Danney Molenkamp - WaarBenJij.nu Esperance - Reisverslag uit Esperance, Australië van Danney Molenkamp - WaarBenJij.nu

Esperance

Door: Danney

Blijf op de hoogte en volg Danney

11 Maart 2016 | Australië, Esperance

Bijna in Perth! Na een flink aantal dagen touren over de zuidkust zijn we dan bijna in Perth. De zuidkust was een flinke ervaring die veel leek op de outback. Rechte en lange wegen, geen internet of douch voor dagen. Maar wel een gave trip waar we zeker van hebben genoten. Nu zijn we in Esperance en gister hebben we hier de Cape le grand national park bezocht. Dit staat nu al in de top 3 van plekken die ik hier in Australie heb gezien. Strak blauwe stranden waar kangeroos op te vinden zijn en waar je geweldige plaatjes kan schieten. Dit park kwam echt rechtstreeks uit een reisgids. Vandaag gaan we de wave rock bezoeken en vervolgens vervolgen we onze weg langs de kust richting Perth. We vermaken ons prima:) groetjes Lisa en Danney

• 27 Februari 2018 - 14:15

Judith Diepeveen: