Bij de locals thuis - Reisverslag uit Nerang, Australië van Danney Molenkamp - WaarBenJij.nu Bij de locals thuis - Reisverslag uit Nerang, Australië van Danney Molenkamp - WaarBenJij.nu

Bij de locals thuis

Door: Danney

Blijf op de hoogte en volg Danney

04 Juni 2015 | Australië, Nerang

Vanaf afgelopen maandag zijn Maikel en ik bij Rick thuis beland. We blijven hier tot zaterdag. Het huis is helemaal top. Rick is de eigenaar van het huis maar hij heeft 2 huisgenoten die kamers huren in zn huis. De ene is een vrouwelijke boxer genaamd: Kimberley. Zij is de nr 2 beste vrouwelijke boxer in heel Australie en geloof me, ze kan hard slaan en schoppen. Gisteravond daagde ik dr een beetje uit wat resulteerde tot wat blauwe plekken hier en daar. De andere huisgenoot is: Terry. Een 34 jarige engelsman die ooit hierheen is gegaan om te reizen maar nooit meer is weggegaan. Hij rookt graag een jointje en heeft een geweldig engels accent. Hij werkt voor een bedrijf dat zonnepanelen verkoopt en begint zn dag rond 10 uur en eindigt rond 14 uur. Hij is zelf verkoper maar doet dit op zn sneakers en in te grote Tshirts. En we hebben natuurlijk Rick. Hij installeerd car audio systemen. De afgelopen dagen zijn er 2 klanten met hun auto langs zn huis gekomen waarbij hij een radio moest installeren. Dit heeft ongeveer in totaal anderhalf uur geduurd. Verder vult hij zn dag met naar de sportschool gaan en relaxen. Tot zo ver een dag in het leven van de locals. Best bizar hoe het hier gaat allemaal.