Na lange tijd weer een verslagje - Reisverslag uit Collaroy, Australië van Danney Molenkamp - WaarBenJij.nu Na lange tijd weer een verslagje - Reisverslag uit Collaroy, Australië van Danney Molenkamp - WaarBenJij.nu

Na lange tijd weer een verslagje

Door: Danney

Blijf op de hoogte en volg Danney

06 Januari 2016 | Australië, Collaroy

De afgelopen maanden is het updaten van me blog er een beetje bij in geschoten helaas. Dit omdat ik hier het standaard leven heb opgepakt wat bestaat uit veel werken en smiddags naar het strand gaan:). Niet veel bijzonders dus (voor australische begrippen). Ondanks dat is er toch weer veel gebeurt de afgelopen maanden. Ik zit momenteel nogsteeds in hetzelfde hostel in Sydney en heb het nogsteeds goed naar mn zin. De kerst heb ik hier kunnen vieren in 30 graden, wat toch een beetje raar was! Eerste kerstdag hebben we met bijna het hele hostel geluncht en daarna zijn we het strand op gegaan. 'S avonds zijn we naar de Ivy geweest, een club in Sydney. Tweede kerstdag ben ik met een groepje naar Braza geweest, ons favoriete restaurant in darling harbour. Met oud en nieuw heb ik het beste feest ooit meegemaakt. We waren hadden tickets gekocht voor Luna park, een pretpark die naast de harbour bridge zit. Het pretpark was omgetoverd tot een soort festivalterrein en je kon in alle attracties. Heel gaaf gedaan. Om 12 uur ging het vuurwerk af op de bridge. Met open mond heb ik dat zitten bekijken... Elk jaar in NL zag ik het op televisie en nu stond ik er pal naast. Geluksmomentje ten top! Vervolgens ging het feest door tot 3 uur en tot zo laat zijn we ook gebleven! Vanaf maandag is de werkweek weer begonnen voor me. Ik werk nogsteeds bij hetzelfde bedrijf en hiernaast doe ik nog schilderklussen. Soms maak ik dagen van 12 uur daardoor maar het geld is daarbij erg welkom natuurlijk. Als kers op de al geweldige taart heb ik een aantal weken geleden een meid leren kennen die ik nu me vriendin mag noemen. Ze komt uit Duitsland (halfuurtje over de grens :)) en heet Lisa. De planning is nu om samen te gaan reizen richting westkust en Bali. Wordt vervolgd...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danney

Deze blog heb ik aangemaakt om mijn avonturen in Australië met jullie te delen!

Actief sinds 01 Mei 2015
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 8297

Voorgaande reizen:

12 Mei 2015 - 12 Mei 2016

Going Down Under

Landen bezocht: