Adelaide - Perth, Perth - darwin - Reisverslag uit Kimba, Australië van Danney Molenkamp - WaarBenJij.nu Adelaide - Perth, Perth - darwin - Reisverslag uit Kimba, Australië van Danney Molenkamp - WaarBenJij.nu

Adelaide - Perth, Perth - darwin

Door: Danney

Blijf op de hoogte en volg Danney

04 Maart 2016 | Australië, Kimba

Het reizen is weer begonnen! Afgelopen maamdagochtend ben ik vertrokken uit Collaroy, dat mijn thuis is geweest voor 4 maanden. Gedag zeggen tegen collegaas en vrienden daar was moeilijk maar ik weet zeker dat ik sommige nog terug ga zien! De eerste stop was Melbourne, waar ik Bas en Mark (vrienden uit het hostel die met mij meereden) had afgezet. Dinsdagochtend vervolgde mijn trip naar Adelaide waar ik met Lisa had afgesproken. Woensdag besloten we om mijn auto naar eem garage te brengen voordat we aan de roadtrip zouden beginnen, gewoon om even een check up te doen. Dat bleek geen overbodige luxe... 1100 dollar aan reparaties verder konden we eindelijk op weg. Momenteel zijn Lisa en ik in Kimba, een soort outback ghosttown waar wonder boven wonder wel internet is:). Morgen gaan we richting streaky bay en klimmen we langzaam verder het westen in. Groeten uit Auss ook van Lisa!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danney

Deze blog heb ik aangemaakt om mijn avonturen in Australië met jullie te delen!

Actief sinds 01 Mei 2015
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 8299

Voorgaande reizen:

12 Mei 2015 - 12 Mei 2016

Going Down Under

Landen bezocht: