Update! - Reisverslag uit Collaroy, Australië van Danney Molenkamp - WaarBenJij.nu Update! - Reisverslag uit Collaroy, Australië van Danney Molenkamp - WaarBenJij.nu

Update!

Door: Danney

Blijf op de hoogte en volg Danney

13 November 2015 | Australië, Collaroy

Na de gave reis met me vader en Gineke ben ik nu alweer een week te werk bij een bedrijf in Collaroy. Het bedrijf heet Madinoz en ze maken o.a deurgrepen en handgrepen met speciale afwerking zoals gepolijst en gepoedercoat. De directeur (Guy) heeft al aangegeven dat ik hier sowieso tot de kerst kan werken en dat is ook mn plan. Daarnaast probeer ik natuurlijk schilderklussen aan te blijven nemen. Voorlopig heb ik t ook nog goed naar mn zin hier in Australie en in het hostel! Het enige minpunt is dat dit weekend veel van mn vrienden hier weer verder gaan reizen of naar huis gaan. Maar dat hou je altijd wel een beetje als je aan het reizen bent natuurlijk. Het is gelukkig wel nogsteeds gezellig. Binnenkort ga ik met Kim en David even kijken of we een festival kunnen gaan pakken hier. We hebben al gezien dat Stereosonic over een paar weken is en met oud en nieuw schijnt er ook wat te zijn vlakbij de harbour bridge. Ik hou jullie op de hoogte. Cheers!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danney

Deze blog heb ik aangemaakt om mijn avonturen in Australië met jullie te delen!

Actief sinds 01 Mei 2015
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 8300

Voorgaande reizen:

12 Mei 2015 - 12 Mei 2016

Going Down Under

Landen bezocht: