De eerste dag! - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Danney Molenkamp - WaarBenJij.nu De eerste dag! - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Danney Molenkamp - WaarBenJij.nu

De eerste dag!

Door: Danney

Blijf op de hoogte en volg Danney

13 Mei 2015 | Taiwan, Taipei

Man man man wat was het moeilijk om afscheid te nemen van iedereen... En wat was die vlucht lang naar Taipei. Gelukkig zit ik wel met een leuk groepje mensen bij elkaar. Dat klikt nu al aardig goed. Op het moment van schrijven zit ik in het Taoyuan hotel in Taipei. Ik heb net even geslapen en ga me zo klaarmaken voor het laatste deel van de vlucht naar Sydney.

  • 13 Mei 2015 - 21:50

    Nick Schoonhoven:

    Hey Kanjer, pfff zal mijn het tripje wel geweest zijn. Jullie zien er inderdaad niet heel erg fris en fruitig meer uit

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danney

Deze blog heb ik aangemaakt om mijn avonturen in Australië met jullie te delen!

Actief sinds 01 Mei 2015
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 8321

Voorgaande reizen:

12 Mei 2015 - 12 Mei 2016

Going Down Under

Landen bezocht: