Regeldag - Reisverslag uit Sydney, Australië van Danney Molenkamp - WaarBenJij.nu Regeldag - Reisverslag uit Sydney, Australië van Danney Molenkamp - WaarBenJij.nu

Regeldag

Door: Danney

Blijf op de hoogte en volg Danney

15 Mei 2015 | Australië, Sydney

Vandaag de regeldag gehad. Dingen als bankzaken, medicare, simkaartjes hebben we geregeld. We hebben lekker door Sydney heen gestruind en we hebben wat mooie plekken bezocht. Helaas viel het weer een beetje tegen vandaag. Ik zit erover na te denken om toch een auto aan te schaffen hier en daarmee de oostkust te pakken. Waarschijnlijk koop ik er eentje samen met Maikel die ook in de groep zit. We hebben al wat op het oog. Wordt vervolgd....

  • 16 Mei 2015 - 09:35

    Carla Verheul:

    Hai Danny.
    Heb net je blog gelezen van de eerste dagen.
    Wat ontzettend leuk dat je metteen al in een keuke groep bent terechtgekomen .
    Heb mn mail adres opgegeven dan kunnen snor en ik je volgen.
    Heel veel sukses jongen.

    Dikke knuffel van snor en mij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danney

Deze blog heb ik aangemaakt om mijn avonturen in Australië met jullie te delen!

Actief sinds 01 Mei 2015
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 8324

Voorgaande reizen:

12 Mei 2015 - 12 Mei 2016

Going Down Under

Landen bezocht: