Het werkleven en Defqon Sydney - Reisverslag uit Collaroy, Australië van Danney Molenkamp - WaarBenJij.nu Het werkleven en Defqon Sydney - Reisverslag uit Collaroy, Australië van Danney Molenkamp - WaarBenJij.nu

Het werkleven en Defqon Sydney

Door: Danney

Blijf op de hoogte en volg Danney

21 September 2015 | Australië, Collaroy

Alweer meer dan een week in Sydney en ik heb het goed naar mn zin. Weer geweldige mensen ontmoet en gezellige dagen gehad. Met de mensen die langer in dit hostel zitten en zelf ook werken bouw je een soort familie achtige band op. Allereerst even wat over het werkleven, en dit wordt echt mooi. Ik werkte vorige week voor een baas zoals ik heb beschreven in het vorige verslag. Deze baas (Barry), heeft een huis in het centrum van Sydney die hij verhuurd. Dit huis moesten we afgelopen woensdag en donderdag schilderen. De eerste dag dat we bezig waren kwamen er al 3 mensen uit de straat naar ons toe met de vraag om ook hun huis te schilderen voor een vergoeding uiteraard. Barry heeft zelf eigenlijk een hekel aan schilderwerk en sloeg dit af, waarop in zei dat ik de klussen wel wil aannemen. Na wat telefoonnummers uit te hebben gewisseld gingen we verder. De volgende donderdag kwamen er nog eens 3 mensen op ons af met dezelfde vraag. Een vrouw vertelde me zelfs dat ze wilde dat ik haar huis en 2 winkels die ze heeft ga schilderen. Toen is bij mij het lampje gaan branden en heb ik besloten voor mezelf te gaan beginnen. Ik heb schilderspullen aangeschaft en ga binnekort beginnen met de eerste klus. Lekker een eigen uurloon aanhouden en lekker eigen baas spelen, heerlijk. Dan nu Defqon! Afgelopen zaterdag ben ik met een flinke groep Nederlanders richting Defqon Sydney geweest. Een groot hardstyle/rawstyle festival even buiten het centrum. Dit festival kan in de boeken als een van de beste waar ik ben geweest! Super leule tijd gehad en goed gestampt met zn alle. Heel bizar ook om met veel Nederlanders op een festival te staan aan de andere kant van de wereld. Nu ga ik lekker slapen want ik ben nogsteeds kapot haha. Groetjes, Danney

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danney

Deze blog heb ik aangemaakt om mijn avonturen in Australië met jullie te delen!

Actief sinds 01 Mei 2015
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 8326

Voorgaande reizen:

12 Mei 2015 - 12 Mei 2016

Going Down Under

Landen bezocht: