Update! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Danney Molenkamp - WaarBenJij.nu Update! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Danney Molenkamp - WaarBenJij.nu

Update!

Door: Danney

Blijf op de hoogte en volg Danney

21 Oktober 2015 | Australië, Sydney

Eergisteren zijn me vader en Gineke aangekomen in Australie! Ik heb ze opgepikt van het vliegveld en we zijn snel richting het opera house gegaan. Hier hebben we lekker geluncht met uitzicht op de harbour bridge. Vervolgens zijn we nog even het centrum ingegaan en daarna richting het hotel. Wat voor mij echt heerlijk was na 6 maanden in hostels en auto's geslapen te hebben! Gisteren zijn we naar palm beach geweest om even te relaxen en te genieten van het mooie uitzicht. Vandaag gingen we richting de blue mountains om wat adembenemende plaatjes te schieten en te wandelen richting lookoutpunten en watervallen. Ook heb ik ze kennis laten maken met de mensen waarmee ik omga in het hostel. We hebben gezellig aan het strand gebbqd en pilsjes gedronken. Morgen begint de trip omhoog langs de oostkust met als eerste stop: Barrington tops national park! Het is voor mij heel gek maar enorm gaaf om me vader en Gien weer te zien na een halfjaar te hebben gereisd. Ik kan ze nu mooi kennis laten maken met Australie en al het moois dat hier te beleven is. Tot nu toe valt het al goed in de smaak kan ik zeggen, ze vinden het geweldig! En ik uiteraard ook.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danney

Deze blog heb ik aangemaakt om mijn avonturen in Australië met jullie te delen!

Actief sinds 01 Mei 2015
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 8329

Voorgaande reizen:

12 Mei 2015 - 12 Mei 2016

Going Down Under

Landen bezocht: