mission beach - skydive - Reisverslag uit Mission Beach, Australië van Danney Molenkamp - WaarBenJij.nu mission beach - skydive - Reisverslag uit Mission Beach, Australië van Danney Molenkamp - WaarBenJij.nu

mission beach - skydive

Door: Danney

Blijf op de hoogte en volg Danney

06 Juli 2015 | Australië, Mission Beach

Na een nacht op een wederom lek luchtbed geslapen te hebben naast een tankstation vol met geweldige truckers, zijn we aangekomen in mission beach (4 juli). Vol spanning omdat we de volgende dag de skydive zouden gaan doen. We werden de volgende dag om half 7 's ochtends verwacht bij het skydivecentrum. Na de nodige papierwerk ingevuld te hebben en een aantal cappuchino's later moesten we nog 3 uur wachten voor de sprong vanwege het slechte weer. De hele week was het mooi geweest maar net als wij uit een vliegtuig gaan springen regende het. Maar dan toch, na 3 uur klaarde het op en was het tijd om te gaan. Ik was zo enorm nerveus, al dagen lang zat ik met Maikel te lullen over hoe het zou zijn en of we niet zouden gaan kotsen als we in de lucht hangen. Eenmaal in het vliegtuig was ik de laatste van de 6 koppels die zouden gaan springen. Je ziet dus een voor een iedereen eruit gaan en ik moest als laatst. Toen ik eenmaal met me benen uit het vliegtuig hing, me hoofd omhoog deed en voelde dat ik eruit rolde ging me gedachte op 0. Je weet niet wat je overkomt de eerste paar seconden. Alles gaat enorm snel aan je voorbij. Na die eerste paar seconden doe je je armen wijd en dan besef je dat je vliegt (min of meer haha). Enorm gaaf gevoel. Na de vrije val ging de parachute open, je zweefd relaxed in de lucht en ik mocht zelf nog de parachute besturen. We landde op het strand en dat was het dan. We hebben het gedaan! Next stop: Cairns. De laatste tour die we gaan doen is een snorkeltour hier. Latersss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danney

Deze blog heb ik aangemaakt om mijn avonturen in Australië met jullie te delen!

Actief sinds 01 Mei 2015
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 8346

Voorgaande reizen:

12 Mei 2015 - 12 Mei 2016

Going Down Under

Landen bezocht: