Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Danney Molenkamp - WaarBenJij.nu Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Danney Molenkamp - WaarBenJij.nu

Cairns

Door: Danney

Blijf op de hoogte en volg Danney

07 Juli 2015 | Australië, Cairns

We zijn aangekomen bij de laatste stop op de oostkust: Cairns. Een geweldig grote stad met overal eettentjes en gezelligheid. Donderdag hebben we een snorkeltour geboekt op de great barrier reef. Dit is onze laatste tour. Vrijdag vertrekken Maikel en ik naar een farm 300 km van Cairns af om hier te werken. Een van de jongens die we 2 maanden terug hebben ontmoet werkt hier al en heeft ons verteld dat er plaats was voor meer mensen. Het wordt weer tijd om wat geld te verdienen! Ik blijf hier sowieso een maand werken en Maikel misschien langer. Na deze maand ga ik waarschijnlijk verder reizen met iemand anders die ik heb leren kennen in Sydney. Maar wie weet veranderen de plannen wel weer zoals elke dag haha!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danney

Deze blog heb ik aangemaakt om mijn avonturen in Australië met jullie te delen!

Actief sinds 01 Mei 2015
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 8327

Voorgaande reizen:

12 Mei 2015 - 12 Mei 2016

Going Down Under

Landen bezocht: